Zarządzanie_Bezpieczeństwo ludzi, pomieszczeń oraz zabezpieczenie własności Klienta
maj 9, 2021 lipiec 9, 2021
Bezpieczeństwo ludzi – Kierownictwo Domu Opieki jest odpowiedzialne za zapewnienie bezpieczeństwa osobistego wszystkich osób korzystających z usług Domu Opieki. Osobiste bezpieczeństwo Klientów powinno podlegać ocenie ryzyka, której wyniki powinny być przechowywane jako udokumentowana informacja.
Bezpieczeństwo pomieszczeń – Kierownictwo Domu Opieki jest odpowiedzialne za zapewnienie bezpieczeństwa budynku Domu Opieki oraz pomieszczeń w budynku przed nieautoryzowanym dostępem z zewnątrz
Zabezpieczenie własności klienta – Dom Opieki powinien poinformować Klientów o zasadach dotyczących ochrony ich mienia. Każdy Klient powinien mieć zapewniony dostęp do skrzynki depozytowej zamykanej na klucz, w której może umieścić swoje kosztowności.