
Przedstawiamy ofertę współpracy w ramach organizacji dodatkowych szkoleń dla placówek opieki. Organizujemy szkolenia w formie zdalnej.
Nazwa szkolenia: Komunikacja z pacjentem i jego rodziną
Program szkolenia:
- Potrzeby i oczekiwania Klientów Domów Opieki i ich rodzin. Podstawowe zasady budowania postawy pro-klienckiej.
- Trening umiejętności komunikacyjnych
- Komunikacja empatyczna – jak dawać poczucie bezpieczeństwa i emocjonalne wsparcie Klientom Domu Opieki i ich rodzinom
- Komunikacja perswazyjna i asertywna – podstawowe zasady wywierania wpływu oraz radzenia sobie z presją i manipulacją Pacjenta i jego rodziny
- Jak rozmawiać na trudne tematy ?
- Typologia Pacjenta / Klienta w praktyce.
- Reakcje i zachowania Klientów napotykających utrudnienia, ograniczenia, konflikt oczekiwań
- Czego warto unikać w komunikacji – wyrażenia „kolczaste”, czarne zwroty, zwroty negatywne
- Zasady budowania partnerskich relacji z Klientami Domu Opieki i ich rodzinami.
Placówki zainteresowane współpracą w ramach organizacji szkoleń proszone są o kontakt drogą mailową w celu przygotowania oferty szkoleniowej.